System obsługi klienta ESOK PALATYN dla Wodnego Parku


Informacje o projekcie

Szczegóły
Tytuł projektu Lokalizacja Status Wartość projektu Data oddania Kategoria projektu
System obsługi klienta ESOK PALATYN dla Wodnego Parku Warszawa Zamknięty 1 600 000 PLN Systemy obsługi klienta ESOK

Zakres usług

Informatyka i automatyka.

Opis projektu

W połowie czerwca zakończyliśmy realizację I etapu prac wdrożeniowych systemu obsługi klienta ESOK PALATYN w największym obiekcie basenowym w Warszawie - Wodnym Parku "Warszawianka" przy ul. Merliniego. W ramach prac związanych z kompletnym remontem stref szatniowych i kas dostarczyliśmy kompletny system obsługi ESOK PALATYN pracujący na 12 stanowiskach kasowych i administracyjnych, ponad 1000 szafek HPL szatniowych, depozytowych i na obuwie, bateryjne zamki szafkowe RFID,  zespół bramek mechanicznych oraz czytniki. Obsługujemy intensywny ruch klientów w strefach basenowej oraz odnowy biologicznej (sauny, masaże, solaria).

Do pobrania

Brak
Wczytywanie danych...